Poradňa

Pozrite si zoznam najčastejších otázok k objednávkam. Rovnako rady a tipy pre lepší spánok.

Objednávky

Ako dlho trvá dodanie tovaru?

Závisí to od konkrétneho produktu. Celkovo sa však pohybujeme v rozmedzí 7 pracovných dní až 8 týždňov (to platí pre rámy postelí).

Môžem si objednaný tovar vyzdvihnúť na predajni?

Áno. Pokiaľ je tovar väčšieho rozmeru, môzete si ho vyzdvihnúť na našom sklade, ktorý sa nachádza v tej istej budove.

Zabezpečujete dopravu tovaru?

Áno, ponúkame dopravu tovaru priamo ku Vám domov.

Zabezpečujete montáž?

Áno, zabezpečujeme aj montáž.

Aká záloha sa platí pri objednávke?

Pri objednávke sa platí záloha polovica z celkovej sumy objednávky.

Je možné u vás platiť platobnou kartou alebo prevodom?

Áno, tovar u nás môžete zaplatiť v hotovosti, platobnou kartou či bankovým prevodom.

Prevádzka

Aké máte otváracie hodiny?

Sme otvorení od 10:00 - 19:00 počas pracovného týždňa, v sobotu od 10:00 - 15:00. V nedeľu máme zatvorené. Avšak je možné dohodnúť sa s klientom aj na individuálnom stretnutí mimo otváracích hodín na telefónnom čísle: +421 949 319 916..

Informácia o aktuálnych zľavách.

O aktuálnych zľavách Vás informujeme newslettrom, pokiaľ nám necháte e-mailovú adresu alebo ich nájdete na našej stránke www.sleepforyou.sk. Informácie Vám poskytneme aj pri osobnej návšteve nášho showroomu Sleep4U.

Dá sa parkovať pred predajňou?

Áno, pre našich klientov máme vyhradené parkovacie miesto priamo pred showroomom.

Ako sa dostanem do Sleep4U?

Náš showroom sa nachádza na Galvaniho 15 v Bratislave, v GBC III medzi Avionom a Kikou.

Máte v ponuke aj lôžkoviny?

Áno, máme v ponuke aj doplnkový sortiment ako paplóny, vankúše, obliečky a rôzne dalšie doplnky.

Ponúkate predĺžené verzie produktov?

Ponúkame predĺžené verzie produktov, tzv. atypy. Vy si poviete aký rozmer produktu chcete a my Vám ho dodáme.

Rada nad zlato

Som nespokojná s kvalitou spánku. Čo s tým?

Radíme preskúmať príčinu problému. Je možné, že máte nesprávne zvolený matrac, rošt alebo vankúš.. Ak sa problém nachádza v tejto veci, radi Vám poradíme v našom showroome Sleep4U s výberom správneho matraca, roštu a doplnkov. Všetci sme jedineční, preto potrebujeme aj individuálne zvolené lôžko, ktoré vyhovuje nášmu telu.

Mávam ráno stuhnutý krk, ako to napravím?

Predpokladám, že vankúš, na ktorom momentálne spíte, nie je úplne vhodný pre Vaše telesné proporcie. V našom showroome máme široký sortiment rôznych vankúšov, či už klasických alebo anatomických a určite nájdeme pre Vás ten vhodný.

Často mi behom spánku trpnú končatiny. Aká môže byť príčina a čo s tým?

Príčina tŕpnutia končatín môže byť následkom nesprávneho matraca, ktorý je príliš tvrdý. Ten potom kladie veľký protitlak Vášmu telu a takto potom môže dôjsť k nedokrveniu končatín, čo následne vedie k tŕpnutiu. Preto Vám odporúčame vyberať mäkší matrac, napríklad z pamäťovej peny, ktorý sa pekne Vášmu telu prispôsobí.

Ako si vybrať rošt?

Rošt vždy odporúčame vyberať 28 lamelový alebo viac lamelový. Tie sú dostatočne pevné. V ponuke máme taktiež aj plastové rošty s vyššou nosnosťou, moderné, vysoko komfortné segmentové a polohovateľné rošty.

Matrac

Prečo je kvalitný matrac dôležitý?

Kvalitný matrac je dôležitý pre správe rozloženie a regeneráciu tela počas spánku. Kedže človek strávi tretinu života v posteli, matrac je preto veľmi dôležitý.

Kedy je správny čas vymeniť matrac?

Odporúčame matrac vymeniť po siedmych až desiatich rokoch používania z hygienických dôvodov.

Zabezpečujete čistenie matraca?

Áno, našim klientom ponúkame službu hĺbkové čistenie matracov, špeciálnym prístrojom Rainbow.

Čo je zónovanie matraca?

Zónovanie znamená rozdelenie matraca do anatomických zón, väčšinou ich je sedem. Časti matraca sú prispôsobené ľudskému telu tak, aby bol matrac čo najkomfortnejší.

Máte matrace pre deti?

ÁNO, v ponuke máme matrace pre deti, aj pre najmenších (0 - 3 rokov) so 100% prírodnými poťahovými látkami z vlákien bambusu a z bio bavlny. Počas spánku Vaše deti rastú, preto treba dbať na vhodný výber matraca. Naše matrace z kolekcie Magniflex Baby Line majú hyperpriedušný poťah, samozrejme hypoalergénny, antibakteriálny, odolný voči roztočom. Výborne saje a odvetráva vlhkosť.

Aký matrac odporúčate pre seniorov?

Pre seniorov odporúčame zdravotné matrace s pamäťovou penou, poprípade špeciálnym gélom, ktoré znižujú tvorbu dekubitov.

Vyrábate matrac na mieru?

Áno, vyrábame matarce na mieru. Vy si poviete, aký rozmer potrebujete a my Vám ho dodáme.

Aké typy matracov ponúkate?

V ponuke máme zdravotné matrace s pamäťovou penou v kombinácii so studenou penou, špeciálne gélové a BIO matrace.

Aké rošty mám zvoliť pod Vaše matrace?

Pod naše matrace odporúčame buď klasické lamelové rošty, avšak pre špičkový komfort jednoznačne odporúčame segmentové rošty. V ponuke však máme aj polohovateľné rošty a exkluzívne rošty s masážou. Všetky naše matrace sú vhodné na polohovateľný rošt

Ponúkate matrace pre ľudí trpiacich skoliózou, vyskočenou platničkou, poprípade so zaseknutým nervom?

ÁNO, pre ľudí trpiacich skoliózou, vyskočenou platničkou, poprípade so zaseknutým nervom máme v ponuke špeciálny zdravotný matrac, ktorý neinvazívne naťahuje chrbticu počas spánku.

Majú Vaše matrace snímateľný a prateľný poťah?

Áno, matarce so snímateľným, prateľným a dokonca antialergickým poťahom sú pre nás štandardom.

Môžem si matrac u Vás vyskúšať?

Samozrejme, že si u nás môžete matarce vyskúšať. Všetci sme jedineční a ste to len Vy, kto si určí, aký matrac Vám vyhovuje.

Ako viem, ktorý matrac je pre mňa ten správny?

Mali by ste zvážiť Vaše potreby a životný štýl predtým, ako budete matrac kupovať. Spýtajte sa samých seba: - Ako dlho ste mali matrac a aké zmeny v živote ovplyvnia Váš súčasný nákup? - Ako sa Vaše telo zmenilo? - Aké pohodlie a podporu potrebujete teraz? - Máte partnera? - Ako často budete na matraci spať? Pravidelne alebo príležitostne? Akonáhle ste urobili úplné posúdenie, budete oveľa viac pripravený sa sústrediť na to, čo potrebujete. Ak si zodpoviete tieto otázky, aj my budeme lepšie pripravení, aby sme našli pre Vás to najlepšie riešenie. Nezabúdajte, že matrac je potrebné si poriadne odskúšať a porovnať s inými.

Ako spoznám dobrý matrac?

Výber vhodného matraca je veľmi dôležitý, pretože ste to Vy, kto na ňom bude tráviť každú noc. Vhodný matrac rozkladá váhu tela, kopíruje jeho tvar, poskytuje chrbtici dostatočnú oporu a uvoľnenie svalstva. Správny matrac je vyrobený z kvalitných a nezávadných materiálov. Sledujte aj záruku, ktorá vypovedá o životnosti matraca. Tieto indormácie si vždy zistite u Vášho predajcu.

Nakoľko je matrac dôležitý?

Človek v priemere trávi jednu tretinu svojho života v posteli. Toto sa rovná 220 000 hodinám v priebehu celého života! Tieto fakty hovoria sami za seba.

Čo môžu čerstvý rodičia urobiť pre lepší spánok?

Nie je nič náročnejšie ako sa starať o novo narodené dieťa, čo znamená nepravidelný spánok a vstávanie uprostred noci. Mali by ste zvážiť prostredie v ktorom spíte a hlavne stav Vášho matraca. Ak máte naozaj kvalitný matrac a vhodný pre Vás, aj počas krátkeho času budete v hlbokom spánku, čo Vám pomôže pri regenerácii tela a duševných síl.

Ako si mám matrac vyskúšať a ako dlho?

Matrac v spánkovom štúdiu skúšajte minimálne 10 minút. Ľahnite si do polohy, v ktorej najčastejšie spíte, resp. vyskúšajte viacero polôh. Vaša chrbtica musí byť pri spaní na chrbte aj na boku v optimálnej polohe. Otestujte preto matrac spoločne s vhodným vankúšom. Tuhosť matraca by mala zodpovedať Vašej telesnej hmotnosti. Pre človeka s nižšou hmotnosťou je vhodný mäkkší matrac, ktorý kopíruje tvar tela, zatiaľ čo ťažšia osoba si vyberie matrac pevnejší. Ak pri ležaní na chrbte vsuniete ruku medzi telo a matrac v oblasti drieku, to značí, že matrac je pre Vás príliš tvrdý. Ďalším krokom pri výbere vhodného matraca by mal byť správne zvolený poťah. Je potrebné zistiť, či je snímateľný a aké má zloženie. Ak už máte doma nový, kvalitný matrac, nezľaknite sa, ak Vás náhodou po prvej noci bude bolieť chrbát. Je možné, že doposiaľ ste spali na nevhodnom matraci. Vášmu telu môže chvíľu trvať, kým si zvykne na nový matrac.

Napadla vás iná otázka?

Obchodné podmienky

Objednanie tovaru – uzavretie kúpnej zmluvy
1.1   Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú vzájomné vzťahy medzi kupujúcim, uvedeným v objednávke tovaru a vo faktúre a predávajúcim, ktorým je:

4U s.r.o., Galvaniho 15, 821 04 Bratislava, IČO: 46 373 021, IČ DPH: SK2023347645

Bankové spojenie: SK79 7500 0000 0040 2424 6257, ČSOB

Zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka číslo: 117341/B

email: bratislava@sleepforyou.sk

telefón: +421 903 774422

orgán dozoru: SOI pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, tel.číslo: +4212 582 721 03

1.2   Kúpna zmluva, na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu vzniká potvrdením objednávky. V objednávke musím byť uvedené meno, priezvisko a adresa bydliska kupujúceho, špecifikácia objednaného tovaru, množstvo, kúpna cena, spôsob platby a dodania tovaru.

Objednávku môže kupujúci realizovať i telefonicky alebo mailom.

1.3   Potvrdením objednávky kupujúci uzatvára kúpnu zmluvu na vybraný tovar a vstupuje tým do zmluvného vzťahu s predávajúcim, ktorý sa riadi týmito zmluvnými podmienkami. Potvrdením objednávky kupujúci tieto podmienky bez výhrad prijíma.

 

Odstúpenie od zmluvy
2.1   Každá zo  zmluvných strán  je oprávnená  zrušiť  zmluvu pred použitím a rozbalením tovaru zaplatením  odstupného  vo výške 30%  kúpnej ceny  a doručením  písomného oznámenia odstúpenia  druhej strane. Ak  dôjde k  zrušeniu zmluvy  doručením písomného  odstúpenia  v prípade tovaru na objednávku  / s dodacou lehotou/ , alebo  keď  už  predávajúci   preukázateľne  tovar obstaral pre kupujúceho,  je odstupné vo výške  50% z ceny tovaru. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade  postupu   kupujúceho  podľa  tohto  ustanovenia  sa  preddavok  k úplnej  cene automaticky  započítava na odstupné.    Ustanovenie  § 355 ods. 2 Obchodného zákonníka  sa nepoužije.

2.2   Ak je podstatná časť tovaru už vyrobená, kupujúci je povinný pri odstúpení od zmluvy zaplatiť pokutu vo výške 100% ceny tovaru.

 

Termín dodania tovaru
3.1   Tovar  bude pripravený k odberu v sklade predávajúceho: Galvaniho Business Centrum III, Galvaniho 15, Bratislava.

3.2   Kupujúci je povinný odobrať tovar do 10 dní odo dňa oznámenia predávajúcim o tom, že tovar je pripravený k odberu. Po tomto termíne sa predávajúci stáva nedobrovoľným  uschovovaťeľom  veci a dovtedy, kým kupujúci neprevezme od predávajúceho tovar, má predávajúci nárok  účtovať kupujúcemu náklady za uschovanie veci vo výške 2 eur  za každý ,aj začatý deň omeškania odberu tovaru. Nárok predávajúceho na úhradu nákladov za uschovanie podľa predchádzajúcej vety, je zachovaný aj v prípade odstúpenia od zmluvy.

3.3   Ak kupujúci neobdrží od predávajúceho oznámenie k odberu tovaru v riadnom termíne, predpokladá sa, že kupujúci nebol na ním uvedenom telefónnom čísle zastihnutý a kupujúci je povinný kontaktovať predávajúceho a zistiť skutkový stav veci, inak kupujúci nemá nárok na zľavu.

 

Platba za tovar
4.1   Kupujúci zaplatí predávajúcemu preddavok 50 % z ceny tovaru pri objednávke, kartou, v hotovosti alebo na účet predávajúceho na základe faktúry. Tento preddavok je zálohou a potvrdením objednávky tovaru.

4.2   V prípade nezaplatenia zálohy si kupujúci a predávajúci dohodli nasledovnú rozväzovaciu podmienku: ak kupujúci nezaplatí preddavok v hotovosti,resp. prevodom na účet predávajúceho ani do 5 dní odo dňa uzatvorenia objednávky, nasledujúci deň po uplynutí 5 dní stráca táto objednávka  účinnosť.

4.3   Cenu  tovaru  (po odrátaní preddavku) je kupujúci povinný zaplatiť v hotovosti alebo kartou v predajni predávajúceho, alebo prevodom na účet najneskôr  do10 dní od oznámenia predávajúceho o tom , že je tovar  pripravený k odberu. K tejto úhrade mu bude vystavená faktúra.

Miesto plnenia
5.1   Ak nebolo dohodnuté inak, tovar si po zaplatení  celej ceny príde kupujúci prevziať do skladu predávajúceho nachádzajúcom sa na: Galvaniho Business Centrum III, Galvaniho 15, Bratislava.

5.2   V prípade, že si kupujúci zaplatil dovoz, resp. i montáž tovaru, bude miestom plnenia adresa, ktorú kupujúci určí.

 

Zľavy, porušenie zmluvy a zmluvné pokuty
6.1   Ak predávajúci nepripraví tovar k odberu najneskôr ku dňu dohodnutému ako deň dodania, kupujúci má právo na zľavu z ceny tovaru vo výške 0,1% za každý deň omeškania,počnúc jedenástym dňom omeškania, maximálne však do výšky 5% kúpnej zmluvy. Ak povaha tovaru pripúšťa dodanie aj len časti tovaru, kupujúci má nárok na zľavu len  z ceny nedodaného tovaru. Zľave nepodlieha tovar,ktorý si kupujúci neprevzal,hoci bol tovar predávajúcim pripravený v dohodnutom termíne.

6.2   Ak kupujúci nezaplatí  cenu tovaru (po odrátaní preddavku) do desiatich dní od vyzvania predávajúcim k odberu tovaru, predávajúci má nárok uplatniť si zmluvnú pokutu 0,2% denne z nezaplatenej sumy.

6.3   V prípade,že kupujúci do 3 mesiacov od uzavretia objednávky neuhradí kúpnu cenu tovaru, alebo nezaplatí zmluvnú pokutu, je kupujúci oboznámený s tým, že je splnená podmienka odstúpenia od zmluvy zo strany  predávajúceho, ktorý  vystaví  kupujúcemu  faktúru so splatnosťou  7 dní s odstupným 50% kúpnej ceny, pričom sa od odstupného odráta zaplatený preddavok.

 

Zodpovednosť za vady
7.1   Predávajúci je povinný  vybaviť reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenie reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Reklamácia sa považuje za riadne uplatnenú až predložením, alebo sprístupnením tovaru predávajúcemu. Pri vybavení reklamácie je kupujúci povinný poskytnúť predávajúcemu potrebnú súčinnosť bez zbytočného odkladu.

7.2   Predávajúci nezodpovedá za poškodenie tovaru spôsobené pri vlastnej preprave a/alebo montáži kupujúcim.

7.3   V prípade neoprávnenej reklamácie je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu škodu spôsobenú výjazdom predávajúceho.

 

Osobitné a záverečné dojednania
 

8.1   Vlastnícke právo k tovaru nadobúda kupujúci zaplatením kúpnej ceny.

8.2   Dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim musia byť jedine v písomnej forme. Pri nedodržaní písomnej formy sú dojednania neplatné.

8.3   Zmluvné strany prehlasujú, že sa dôkladne oboznámili s obsahom obchodných podmienok a objednávky ,všetky ustanovenia  sú im  jasné  a  zrozumiteľné  a  na znak  súhlasu  potvrdzujú objednávku.

8.4   Vzťahy neupravené touto zmluvou sa riadia ustanoveniami Obchodného zákonníka a dobrými obchodnými zvyklosťami.