Poradňa
Pozrite si zoznam najčastejších otázok k objednávkam. Rovnako rady a tipy pre lepší spánok.
Objednávky
Ako dlho trvá dodanie tovaru?
Môžem si objednaný tovar vyzdvihnúť na predajni?
Zabezpečujete dopravu tovaru?
Zabezpečujete montáž?
Aká záloha sa platí pri objednávke?
Je možné u vás platiť platobnou kartou alebo prevodom?
Prevádzka
Aké máte otváracie hodiny?
Informácia o aktuálnych zľavách.
Dá sa parkovať pred predajňou?
Ako sa dostanem do Sleep4U?
Máte v ponuke aj lôžkoviny?
Ponúkate predĺžené verzie produktov?
Rada nad zlato
Som nespokojná s kvalitou spánku. Čo s tým?
Mávam ráno stuhnutý krk, ako to napravím?
Často mi behom spánku trpnú končatiny. Aká môže byť príčina a čo s tým?
Ako si vybrať rošt?
Matrac
Prečo je kvalitný matrac dôležitý?
Kedy je správny čas vymeniť matrac?
Zabezpečujete čistenie matraca?
Čo je zónovanie matraca?
Máte matrace pre deti?
Aký matrac odporúčate pre seniorov?
Vyrábate matrac na mieru?
Aké typy matracov ponúkate?
Aké rošty mám zvoliť pod Vaše matrace?
Ponúkate matrace pre ľudí trpiacich skoliózou, vyskočenou platničkou, poprípade so zaseknutým nervom?
Majú Vaše matrace snímateľný a prateľný poťah?
Môžem si matrac u Vás vyskúšať?
Ako viem, ktorý matrac je pre mňa ten správny?
Ako spoznám dobrý matrac?
Nakoľko je matrac dôležitý?
Čo môžu čerstvý rodičia urobiť pre lepší spánok?
Ako si mám matrac vyskúšať a ako dlho?
Napadla vás iná otázka?
Obchodné podmienky
Objednanie tovaru – uzavretie kúpnej zmluvy
1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú vzájomné vzťahy medzi kupujúcim, uvedeným v objednávke tovaru a vo faktúre a predávajúcim, ktorým je:
4U s.r.o., Galvaniho 15, 821 04 Bratislava, IČO: 46 373 021, IČ DPH: SK2023347645
Bankové spojenie: SK79 7500 0000 0040 2424 6257, ČSOB
Zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka číslo: 117341/B
email: bratislava@sleepforyou.sk
telefón: +421 903 774422
orgán dozoru: SOI pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, tel.číslo: +4212 582 721 03
1.2 Kúpna zmluva, na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu vzniká potvrdením objednávky. V objednávke musím byť uvedené meno, priezvisko a adresa bydliska kupujúceho, špecifikácia objednaného tovaru, množstvo, kúpna cena, spôsob platby a dodania tovaru.
Objednávku môže kupujúci realizovať i telefonicky alebo mailom.
1.3 Potvrdením objednávky kupujúci uzatvára kúpnu zmluvu na vybraný tovar a vstupuje tým do zmluvného vzťahu s predávajúcim, ktorý sa riadi týmito zmluvnými podmienkami. Potvrdením objednávky kupujúci tieto podmienky bez výhrad prijíma.
Odstúpenie od zmluvy
2.1 Každá zo zmluvných strán je oprávnená zrušiť zmluvu pred použitím a rozbalením tovaru zaplatením odstupného vo výške 30% kúpnej ceny a doručením písomného oznámenia odstúpenia druhej strane. Ak dôjde k zrušeniu zmluvy doručením písomného odstúpenia v prípade tovaru na objednávku / s dodacou lehotou/ , alebo keď už predávajúci preukázateľne tovar obstaral pre kupujúceho, je odstupné vo výške 50% z ceny tovaru. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade postupu kupujúceho podľa tohto ustanovenia sa preddavok k úplnej cene automaticky započítava na odstupné. Ustanovenie § 355 ods. 2 Obchodného zákonníka sa nepoužije.
2.2 Ak je podstatná časť tovaru už vyrobená, kupujúci je povinný pri odstúpení od zmluvy zaplatiť pokutu vo výške 100% ceny tovaru.
Termín dodania tovaru
3.1 Tovar bude pripravený k odberu v sklade predávajúceho: Galvaniho Business Centrum III, Galvaniho 15, Bratislava.
3.2 Kupujúci je povinný odobrať tovar do 10 dní odo dňa oznámenia predávajúcim o tom, že tovar je pripravený k odberu. Po tomto termíne sa predávajúci stáva nedobrovoľným uschovovaťeľom veci a dovtedy, kým kupujúci neprevezme od predávajúceho tovar, má predávajúci nárok účtovať kupujúcemu náklady za uschovanie veci vo výške 2 eur za každý ,aj začatý deň omeškania odberu tovaru. Nárok predávajúceho na úhradu nákladov za uschovanie podľa predchádzajúcej vety, je zachovaný aj v prípade odstúpenia od zmluvy.
3.3 Ak kupujúci neobdrží od predávajúceho oznámenie k odberu tovaru v riadnom termíne, predpokladá sa, že kupujúci nebol na ním uvedenom telefónnom čísle zastihnutý a kupujúci je povinný kontaktovať predávajúceho a zistiť skutkový stav veci, inak kupujúci nemá nárok na zľavu.
Platba za tovar
4.1 Kupujúci zaplatí predávajúcemu preddavok 50 % z ceny tovaru pri objednávke, kartou, v hotovosti alebo na účet predávajúceho na základe faktúry. Tento preddavok je zálohou a potvrdením objednávky tovaru.
4.2 V prípade nezaplatenia zálohy si kupujúci a predávajúci dohodli nasledovnú rozväzovaciu podmienku: ak kupujúci nezaplatí preddavok v hotovosti,resp. prevodom na účet predávajúceho ani do 5 dní odo dňa uzatvorenia objednávky, nasledujúci deň po uplynutí 5 dní stráca táto objednávka účinnosť.
4.3 Cenu tovaru (po odrátaní preddavku) je kupujúci povinný zaplatiť v hotovosti alebo kartou v predajni predávajúceho, alebo prevodom na účet najneskôr do10 dní od oznámenia predávajúceho o tom , že je tovar pripravený k odberu. K tejto úhrade mu bude vystavená faktúra.
Miesto plnenia
5.1 Ak nebolo dohodnuté inak, tovar si po zaplatení celej ceny príde kupujúci prevziať do skladu predávajúceho nachádzajúcom sa na: Galvaniho Business Centrum III, Galvaniho 15, Bratislava.
5.2 V prípade, že si kupujúci zaplatil dovoz, resp. i montáž tovaru, bude miestom plnenia adresa, ktorú kupujúci určí.
Zľavy, porušenie zmluvy a zmluvné pokuty
6.1 Ak predávajúci nepripraví tovar k odberu najneskôr ku dňu dohodnutému ako deň dodania, kupujúci má právo na zľavu z ceny tovaru vo výške 0,1% za každý deň omeškania,počnúc jedenástym dňom omeškania, maximálne však do výšky 5% kúpnej zmluvy. Ak povaha tovaru pripúšťa dodanie aj len časti tovaru, kupujúci má nárok na zľavu len z ceny nedodaného tovaru. Zľave nepodlieha tovar,ktorý si kupujúci neprevzal,hoci bol tovar predávajúcim pripravený v dohodnutom termíne.
6.2 Ak kupujúci nezaplatí cenu tovaru (po odrátaní preddavku) do desiatich dní od vyzvania predávajúcim k odberu tovaru, predávajúci má nárok uplatniť si zmluvnú pokutu 0,2% denne z nezaplatenej sumy.
6.3 V prípade,že kupujúci do 3 mesiacov od uzavretia objednávky neuhradí kúpnu cenu tovaru, alebo nezaplatí zmluvnú pokutu, je kupujúci oboznámený s tým, že je splnená podmienka odstúpenia od zmluvy zo strany predávajúceho, ktorý vystaví kupujúcemu faktúru so splatnosťou 7 dní s odstupným 50% kúpnej ceny, pričom sa od odstupného odráta zaplatený preddavok.
Zodpovednosť za vady
7.1 Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenie reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Reklamácia sa považuje za riadne uplatnenú až predložením, alebo sprístupnením tovaru predávajúcemu. Pri vybavení reklamácie je kupujúci povinný poskytnúť predávajúcemu potrebnú súčinnosť bez zbytočného odkladu.
7.2 Predávajúci nezodpovedá za poškodenie tovaru spôsobené pri vlastnej preprave a/alebo montáži kupujúcim.
7.3 V prípade neoprávnenej reklamácie je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu škodu spôsobenú výjazdom predávajúceho.
Osobitné a záverečné dojednania
8.1 Vlastnícke právo k tovaru nadobúda kupujúci zaplatením kúpnej ceny.
8.2 Dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim musia byť jedine v písomnej forme. Pri nedodržaní písomnej formy sú dojednania neplatné.
8.3 Zmluvné strany prehlasujú, že sa dôkladne oboznámili s obsahom obchodných podmienok a objednávky ,všetky ustanovenia sú im jasné a zrozumiteľné a na znak súhlasu potvrdzujú objednávku.
8.4 Vzťahy neupravené touto zmluvou sa riadia ustanoveniami Obchodného zákonníka a dobrými obchodnými zvyklosťami.